Powered By Blogger

Friday, August 15, 2008

BALIK KAMPONG

30 HB JULAI 2008

salam semua... aku dah lama x update blog 2 minggu dah.. maklum dah bz sgt skang ni...
"ke BZZ an Ku TerBataS".. masa aku balik kg ari tu best giler.. sampai2 jer umah aku terus mkn durian... x tido pon, trus p Kb. p bazar siti khadijah ngan ita p caik tudung murah2...
banyak gak ah borong tudung... ita borong byk gak, katanya nak jual kat UTHm.. so saper2 nak beli tudung ita masih ader stok skang...


sok nyer pas asar mesol n ita amik aku kat umah.. kita org bertolak dr klantan kol 5.30ptg. singgah mkn kat terengganu.. mkn. lapar gileww.. pastu teruskan perjalanan ke kuantan...sampai jer kuantan cadang nyer nk p TC tapi alih2 TC jalan jam.. "abg ipar aku dah cakap jalan TC jam, xyah ah g.. tp try nk p gak hheeheheh... mencuba nasib, memang bernasib malang lah malam tu.. " kami pon patah ke Berserah, mencari rumah kakak aku untuk bermalam. sebelum tu ita jumpa kawan dier dulu..maklumlah lama x jumpa kawan bahek... dalam kol 12 lebih kitaorg pon p umah kakak aku utk bermalam...
soknyer, pagi tu kami dihidangkan dengan nasi lemak kakak aku...
ita cakap sedap.. aku rasa biasa jer.. heheheh.. MUNGKIN SEBAB Aku dah biasa mkn masakan kakak aku..

pastu kami pon p window shoping bersama kak ju, abg fadh, mesol n ita.. ke PARKSON, n Megamall or kuantan prade..adushh aku lupa rrr.. tapi yang syok nyer kat situ.. dikala ita tgh mencari baju kurung utk dipakai dihari persandingan Lin, si abg fadh n syamsol sibuk meninjau2 n membelek2 harga n body kereta IdAmAn... fuh!!1..
dikala tu pula kak ju entah kemana, aku pon xde arah nk ke mana aku tunggu lin sampai.. pastu kami jalan2 cari air.. dahaga/haus...
dah habis shoping n window shoping... kitaorg bergerak p mkn.. caik2 kedai mkn semua dah habis mknan nyer.. pastu p mkn kat Muadzam... dlm kol 3.00 gerak dari muadzam sampai UTHM kol 6.50 ptg..

sampai2 jerk... adus banyak nyer keje..........................

No comments: