Powered By Blogger

Wednesday, July 30, 2008

BALIK KAMPONG...

ISNYALLAH SOK AKU NK BALIK KG...
windu yang amat bangat
huhuhu..
tiap2 ari hampir ilang semangat utk buat asgment yang semakin ari semakin bertambah...
byk2....
aku mau mencari ketenangan ati seketika menyelami keindahan dan kehijauan alam dikampung ku kerna disini aku xdapat perolehi semua...
aku amat menyayangi kg halamanku...
mak cakap buah durian sebelah umahkku dah nk habis.. biarla aku balik sempat jugak aku merasa buah durian yang ditanam oleh ayah long aku tu..
sebab tahun ni kira ok la.. sebab buah2 nyer agak lebat...
duit KPM dah masuk...
ita, lin n syamsol BBS dah balik....
kak mai mlm ni balik...
kak min maybe esok balik...
aku malas la pk pasal orang ..
hehehehehh
skang yg aku pk aku nk baLIK...BALIK...

No comments: